מוקד הזמנות

כל עסק רוצה להציע ללקוחותיו חוויית שירות הכוללת נוחות, מסיבה זו עסקים רבים מאפשרים
ללקוחותיהם להזמין מוצרים או שירותים בשיחה טלפונית. לקוח יכול להירשם לשירות בשיחת טלפון אחת,
או להזמין מוצר ולקבל אותו במשלוח עד הבית - זה חוסך לו את הטרחה של להגיע לנקודת השירות או
נקודת המכירה.

עסקים רבים מציעים שירותים ומוצרים ללקוחותיהם באמצעות מוקד הזמנות, מה שבעצם אומר שאתם
פועלים בשוק תחרותי מאוד. ללקוח יש הרבה אפשרויות והזמינות, לצד חוויית השירות, הם הפקטורים
הדומיננטיים ביותר; הם אלו אשר יקבעו האם הלקוח יבצע את העסקה אתכם או בעסק מתחרה. זכרו -
כאשר לקוח פונה מיוזמתו למוקד הזמנות, סיכויי המכירה הם גבוהים ביותר! לא תרצו לפספס שיחה בגלל
חוסר זמינות של העסק או בגלל חוסר מקצועיות של המוקדן - איתנו זה לא יקרה.

לא פשוט להפעיל מוקד הזמנות בעסק מכיוון שזה כמו לנהל עסק נפרד במקביל לפעילות העסקית
הרגילה שלכם. על מנת להפעיל מוקד הזמנות מקצועי וזמין תמיד עליכם להשקיע בתשתיות טכנולוגיות,
לגייס עובדים ולהכשיר אותם לתת שירות. עבור רוב העסקים זה לא משתלם ולכם הם בוחרים במוקד
הזמנות הפועל במיקור חוץ.

הפתרון

מוקד הזמנות במיקור חוץ יבטיח לכם שתמיד העסק יהיה זמין ולא יפספס שום שיחה. כל לקוח יקבל את
השירות הטוב ביותר אשר יביא לסגירת העסקה. ואתם רק צריכים לשלם עבור השירות ולא להיות
מוטרדים מנושאי כוח אדם ועלויות טכנולוגיות. אתם מקבלים שירות מקצועי מהרגע הראשון שבו
נרשמתם לשירות. כך אתם תיהנו מראש שקט ועלויות נמוכות והלקוחות שלכם משירות מקצועי וזמין.
מוקד הזמנות מעביר לכם את כל הפניות של הלקוחות בדוח מפורט או מסודר ועל פי הצורה שנוחה לכם.
כך אינכם צריכים להקדיש זמן ללקוח אלא רק להוציא לפועל את ההזמנה.

כאשר הלקוח מתקשר הוא מקבל מענה מקצועי אשר יודע לתת את כל התשובות לגבי המוצר/השירות
ולהביא את הלקוח לכדי ביצוע עסקה.

השאר פרטים