שירות הזמנות למסעדות

ניהול מסעדות הוא לא דבר קל, למרות הזוהר בעלי המסעדות יודעים שזהו מאבק עיקש לצורך שמירה על
רווחיות. על מנת להגדיל את הרווחיות מעבר ליכולת התפוסה של המסעדה, מסעדות מעניקות גם שירותי
משלוחים בהזמנה טלפונית. כך המסעדות מצליחות להגדיל את מעגל הלקוחות ולמכור יותר. אך לא קל
לקבל הזמנות טלפוניות במהלך שעות הפעילות של המסעדה. אין לכם תקציב על מנת להעסיק עובדים
אשר יתעסקו רק בזה ובדרך כלל קבלת השיחות מתבצעת על ידי אחד מעובדי הצוות ותוך כדי ביצוע
פעולות אחרות - התוצאה היא שירות לא מקצועי, שיחות שמתפספסות והרבה לחץ במהלך העבודה. אז
מה עושים?

הפתרון

שירות הזמנות למסעדות במודל של מיקור חוץ יכול לפתור לכם את הבעיה. בעזרת השירות תוכלו להפנות
את כל השיחות למוקד הזמנות חיצוני שבו הלקוחות יקבלו מענה מקצועי ואדיב ממוקדנים אשר מטפלים
אך ורק בהזמנות. כך הטבחים, המלצרים ואחראי המשמרת יוכלו להתמקד בעבודתם שהיא הוצאת מנות
ומתן שירות ללקוחות אשר יושבים במסעדה מבלי שבמקביל יצטרכו לענות לטלפונים ולקבל הזמנה.

הלקוח יקבל מענה נינוח וזמין אשר יקבל את ההזמנה ואף יגבה את התשלום באמצעות כרטיס אשראי.
פרטי ההזמנה יועברו אליכם בצורה מסוגרת על מנת שצוות המטבח שלכם יוכל לעשות את מה שהוא יודע
לעשות הכי טוב - להכין מנות טעימות ללקוחות ומלי להידרש לענות לשיחות טלפון.

שירות הטלמיטינג שלנו מתאים לכל סוגי העסקים, מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר. כל עסק מקבל
וזמני המתנה קצרים, אתם נהנים מהיכולת לקבל יותר הזמנות בזמן נתון. בעזרת השירות תוכלו אפילו
לקבל הזמנות גם בשעות הלחץ במסעדה ואפילו מחוץ לשעות הפעילות של המסעדה לצורך הזמנת מקום.

השירות מותאם אישית וזה כולל איפיון של המוצר/שירות וקהל המטרה שאליו רוצים לפנות, כמו גם
בחירת היקף הפעילות. אנו מכשירים את הצוות ובונים תסריטי שיחה בהתאם למטרות שלכם ונעזרים
בטכנולוגיה מתקדמת אשר תאפשר לכם ליהנות מיומן פגישות דו כיווני ודוחות סטטיסטיים על השיחות
והתוצאות. כל ההתנהלות מול הלקוח היא בצורה שקופה וזמינה.

בעזרת השירות תוכלו לקבל דוחות מפורטים על כמות המתקשרים ושעות ההתקשרות. אם אתם מריצים
קמפיין שיווקי, תוכלו לקבל מאיתנו את הנתונים על מקור השיחות על מנת למדוד את הצלחת הקמפיין.

את ההזמנות ואת המידע תוכלו לקבל בצורה מסודרת באמצעות המייל. כך תוכלו להתמקד בהכנת
ההזמנות מבלי לבזבז דקות ארוכות על שיחה עם הלקוח.

שירות זה מתאים לכל סוגי המסעדות, קטנות או גדולות, כולן יכולות ליהנות משיפור השירות והגדלת
הנגישות עבור הלקוחות.

השאר פרטים