מזכירות בשלט רחוק

מזכירה היא אחד התפקידים החשובים ביותר בעסק. המזכירה מטפלת בעניינם שונים ובוערים לצורך
תפעול העסק. חלק ניכר מעבודתה הוא מתן מענה טלפוני אשר יש בו אלמנטים של שירות לקוחות, אך לא
רק. מזכירה מתאמת בין גורמים שונים אשר ביניהם יכולים להיות לקוחות, ספקים, עובדים וכל מיני נותני
שירותים עבור העסק. מזכירה אישית יכולה גם לטפל בענייניכם האישיים ולסייע לכם לתמרן טוב יותר בין
העבודה לשאר הפעילויות שלכם. ללא מזכירה הדברים אינם מתנהלים ביעילות הדבר פוגע בתפקוד
העסק והצלחתו הכלכלית.

עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים, נקלעים למצב בו הם נזקקים לשירותי מזכירות, אך בשל גודלם
ההוצאה אינה מצדיקה החזקת משרד ומזכירה במשרה מלאה. לנו יש פתרון אשר מאפשר גם לעסקים
הקטנים ליהנות משירותי מזכירות מבלי להיגרר להוצאות הגדולות אשר כרוכות בהחזקת מזכירה. אלו
אשר כן מחזיקים מזכירה בוודאי נהנים ומרווחים משירותיה, אך כאשר היא בחופש או בימי מחלה הם שוב
נשארים ללא פתרון.
אנו מציעים לכם שירות של מזכירה בשלט רחוק, זהו מודל של שירות אשר מאפשר לעסק שלכם ליהנות
משירותי מזכירות מקצועיים ללא צורך בהעסקת מזכירה והחזקת משרד עם טלפון, מחשב וציוד משרדי.

שירותי מזכירות שעושים הבדל

מזכירה יכולה להוריד הרבה מהעומס של בעלי העסק. היא יכולה ליזום שיחות ללקוחות על מנת לבצע
גבייה, לתת מענה להודעות דואר אלקטרוני, להעניק שירות לקוחות, לנהל את יומן הפגישות, לספק לכם
מידע חשוב ולטפל בכל ענייני האדמיניסטרציה של העסק.

שירותי מזכירות בשלט רחוק ניתנים בהתאמה אישית לצרכים של העסק ובתשלום לפי בנק שעות. אנו
מתאמים את השירות עם הלקוח, קובעים את הכללים והדרישות ובהתאם לכך בונים לכם חבילת שרותי
מזכירות אשר תשרת את העסק.
מאדמיניסטרציה יעילה ומקצועית. כל לקוח וכל מתקשר יזכה למענה אנושי ולא יופנה לתא קולי אשר
מתועדות בדוחות ממוחשבים הזמינים עבורכם.

השאר פרטים