מוקד יעודי

עסקים יכולים להציע ללקוחותיהם מוצרים או שירותים וכמובן שבראש מעיינם תמיד נמצא שיפור המוצר
או השירות. המטרה של העסק היא לספק ללקוחותיו חווית מוצר או חווית שירות והעסק משקיע את
המשאבים אשר עומדים לרשותו בפיתוח המוצרים או השירותים. זוהי הדאגה העיקרית של העסק ולכן שם
מושקעים עיקר המשאבים. אך אסור לשכוח שחלק מחוויית הלקוח קשורה לשירות הלקוחות והשירות
הטכני שהוא מקבל מהחברה.

על מנת לתת שירות לקוחות ומתן מענה לבעיות טכניות עליכם להחזיק מוקד טלפוני מימון אשר יודע
להעניק את השירות באדיבות וברמה מקצועית גבוהה. הדבר דורש גם השקעה בתשתיות טכנולוגיות
ותוכנות מחשב לנהל את המוקד. כמו כן יש צורך במנהל אשר יטפל באופן שוטף בהפעלת מוקש השירות
והדרכת העובדים. זוהי השקעה גדולה מאוד ובתוכה מתגלמת חריגה גדולה בפעילות העסקית של העסק.
אם חברה אשר מתעסקת בייצור מוצר טכנולוגי או מתן שירותי ניקיון לבתים פרטיים, או כל דבר אחר,
פתאום מוצאת את עצמה משקיעה משאבים בהקמת מוקד שירות ותמיכה טכנית זה דורש משאבים רבים
וזה בא על חשבון דברים אחרים שהם קו הפעילות העיקרית של החברה.

הפתרון

לנו יש פתרון עבורכם אשר אינו דורש עריכת פשרות - אתם יכולים להתמקד בקו הפעילות של העסק
ובמקביל ליהנות ממוקד יעודי אשר יטפל בכל פניות הלקוחות, יאפשר להם לבצע פעולות ולקבל שירות
של תמיכה טכנית. הכל במודל של מיקור חוץ (Outsourcing).

מוקד יעודי יכול לתת מענה ללקוחותיכם 24 שעות ביממה. כלומר גם מחוץ לשעות הפעילות יש מי שייתן
מענה ללקוחות מבלי שתיגררו להוצאות הגדולות אשר כרוכות בהפעלת מוקד שירות 24 שעות ביממה.
מתן מענה מקצועי בכל שעה משפר מאוד את שביעות הרצון של הלקוחות אשר יכולים לקבל פתרון מיידי
עבור דברים דחופים ולאפשר להם ליהנות מהמוצר או השירות ללא תקלות.

כל פנייה תזכה למענה מיידי מידי אנשי שירות מיומנים ומנוסים במתן שירות לקוחות אישי המכבד את
הלקוח ונותן לו מענה אפקטיבי לבעיותיו. אין מדובר אך ורק בתודעת שירות גבוהה, אלא הדרכה והכנה
של הצוות אשר מאפשרת להם להעניק ללקוחותיכם מענה ופתרונות טכניים בהתאם לאופי הפעילות
העסקית שלכם. זה הרבה יותר ממוקד שירות לקוחות.

מבחינת התנהלות הלקוח מול המוקד היעודי, הלקוח מקבל שירות הזהה לשירות הניתן על ידי עובדי
החברה ומבחינתו הוא אינו מודע כי מדובר במוקד יעודי חיצוני.

השאר פרטים